Na prvem srečanju kandidatk v VDC Zasavje je bil poudarek tudi na digitalni pismenosti in sodobni komunikaciji. Ker družbena omrežja danes predstavljajo pomembno orodje za izražanje in gradnjo osebne blagovne znamke, so dekleta prejela dragocene napotke o njihovi učinkoviti uporabi.
Dekleta je obiskal Anej Ferko, izkušeni strokovnjak na področju video produkcije, marketinga in družbenih omrežij. Njegova energija, iskrena zgodba in dolgoletne izkušnje v svetu blagovnih znamk so navdušile vse prisotne.
Anej je z dekleti delil svojo pot, od prvih snemanj z domačo kamero, ustvarjanja spletnih oddaj in blogov, pa vse do vodenja marketinga pri velikih avtomobilskih podjetjih. Poudaril je, kako pomembno je, da znaš povedati svojo zgodbo in pri tem ostaneš zvest sebi.
Anej Ferko je dekletom podrobno opisal tudi, kako pravilno uporabljati kamero na telefonu, katere trike in nastavitve izkoristiti za ustvarjanje kakovostnih in privlačnih video vsebin, ki bodo na družbenih omrežjih zagotovo izstopale .
Z konkretnimi napotki je kandidatkam razložil, kaj danes na družbenih omrežjih res šteje. Katere vsebine pritegnejo pozornost, kaj pomeni kakovostna objava, kako izstopati in katere napake se je dobro izogniti. Dekleta so skozi pogovor spoznavala pomen avtentičnosti, ustvarjalnosti in jasne komunikacije.
Ker bodo kandidatke skozi celoten projekt redno ustvarjale vsebine za družbena omrežja in s tem gradile svojo javno podobo, je bilo ključno, da jih čim prej tudi ustrezno izobrazimo. Znanje s tega področja jim bo koristilo ne le v času projekta, temveč tudi v nadaljnji osebni in karierni poti.

Ob koncu srečanja pa jih je pričakal še izziv in sicer posneti video o sebi, kjer bodo lahko nasvete Aneja uporabile v praksi.
Foto: Anže Krže