Novice in dogodki

Izbranih 16.finalistk projekta Miss Slovenije

21 maj 2019
Izbranih 16.finalistk projekta Miss Slovenije

S sloganom “Podpirajmo slovensko in podprimo Slovenijo”, projekt Miss Slovenije Slovence nagovarja k enotnosti in jih s predstavljanjem slovenskih podjetij, turizma, umetnikov, športnikov ter naše naravne in kulturne dediščine spodbuja k povezovanju in podpiranju domačega ter lokalnega. S širokim naborom področij svojim kandidatkam nudi izobraževanja, edinstvene izkušnje in enkratne priložnosti za poslovni in osebnostni razvoj.

Člani žirje letošnjega polfinalnega izbora so bili:
- gospod Jure Knez, solastnik svetovno uspešnega podjetja Dewesoft, ki kandidatkam pomaga pri ustvarjanju in uresničevanju lastnih poslovnih idej;
- David Miško, direktor marketinga v skupini Stroka.si, ki skrbi, da naša zgodba preko spleta sega tudi do vas in nam omogoča, da lahko nocojšnjo prireditev spremljate tudi preko uradne facebook strani
- Mojca Šimnic Šolinc, direktorica podjetja Tosama, ki je eden izmed naših največjih podpornikov in z nami znova in znova ustvarja edinstvene zgodbe;
- Sebastjan Selan, direktor nocojšnje gostiteljice, Marine Portorož, ki nam vedno na široko odpre svoja vrata, kadar to potrebujemo;
- Lara Kalanj, Miss Slovenije 2018
- Črt Snoj, vodja marketinga Slovenskih železnic, s katerimi smo letos izpeljali novo akcijo Spoznavajmo Slovenijo z Miss Slovenije in Slovenskimi železnicami

POLFINALISTKE
1. Špela Šolaja iz Ribnice
2. Katja Beguš iz Škofje Loke
3. Sara Premru iz Pivke
4. Eva Kosi z Goričkega
5. Emina Tatarevič iz Jevnice

6. Lučka Antonič iz Ljubljane
7. Agata Anžur iz Kopra
8. Tinkara Smolar iz Zgornje Polskave
9. Manca Pogačar iz Portoroža
10. Špela Alič iz Tržiča

11. Pia Hozjan iz Logatca
12. Lana Mikec iz Novega mesta
13. Kaja Kopitar iz Ljubljane
14. Karin Brezar iz Trebnjega
15. Nika Gajanič iz Celja

16. Leja Kovač iz Novega mesta
17. Teja Jug iz Poljčan
18. Tjaša Mastnak iz Griž
19. Lucija Lampret iz Vira pri Domžalah
20. Anamarija Kastelic iz Iga pri Ljubljani

21. Leja Plut iz Bele Krajine
22. Lea Krulc iz Maribora
23. Neja Doberšek iz Hrastnika
24. Tina Skrt iz Kopra
25. Nuša Semec iz Novega mesta
26. Jutra Zorc iz Loga pri Brezovici

Projekt Miss Slovenije tako skozi svoje aktivnosti in izobraževanja po korakih skozi izzive razvija in izobražuje svoje kandidatke.
Za letošnjimi polfinalistkami je že kar nekaj aktivnosti.
V Tosami, slovenskem podjetju, ki že od leta 1923 razvija, izdeluje in prodaja higienske in medicinske izdelke, so letošnjim polfinalistkam nudili možnost izobraževanja o intimni negi, znanje s področja ličenja pa jim je predala uradna vizažistka projekta, Mateja Kavčnik.

O negi kože so jih izobrazili v podjetju Essentiq, ki za to izdeluje visoko kakovostne naravne in ekološke kozmetične izdelke, dekleta pa so se udeležila tudi izobraževanja na temo, kako ustvariti in uresničiti svoje poslovne vizije, ki ga je vodil dr. Jure Knez, solastnik podjetja Dewesoft.

V sodelovanju z medijskim poslovnim partnerjem Slovenske novice, ki je izpeljal že 23. natečaj »Naj pirhi Slovenskih novic«, so kandidatke Miss Slovenije predstavile svoje pirhe, ki so jih poslikale z značilnostmi kraja, iz katerega prihajajo in tako slovensko kulturno dediščino približale tudi mlajšim generacijam.

S Tosamino blagovno znamko Viva care so obiskale Center za usposabljanje, delo in varstvo Radovljica in Zavetišče za zapuščene živali Ljubljana in jim v sklopu dobrodelne kampanje podarile Tosamine izdelke.

Letošnja novost je, med drugim, akcija »Spoznavajmo Slovenijo z Miss Slovenije in Slovenskimi železnicami«, v sklopu katere so mladenke potovale z vlaki Slovenskih železnic in Slovencem predstavljale zapostavljene, a zanimive slovenske kraje.

Do finalnega večera pa bodo imela dekleta še kar nekaj aktivnosti.
Podjetje Carso bo kandidatkam omogočilo izobraževanje o zdravi prehrani in prehranskih dopolnilih, Specialistična ambulanta za ortodontijo in splošno zobozdravstvo Ortodent jih bo poučila o zdravi samozavesti in pravilni ustni higieni zelene energije in njihove varčne toplotne črpalke bo finalistkam predstavilo podjetje Kronoterm, izobraževanje o digitalnem marketingu pa bodo kandidatkam pripravili strokovnjaki na tem področju, skupina Stroka.si.

Zdaj že tradicionalno se bomo povzpeli na najvišji slovenski vrh, Triglav, ter tako spodbudili narod k povezovanju in ustvarjanju boljše skupne prihodnosti. Za varnost bosta pri vzponu poskrbela Alpina z obutvijo in Iglu šport z ostalo opremo.
Dekleta se bodo imela možnost predstaviti skozi izdelavo slaščic na pikniku v dih jemajočih Rimskih termah, sodelovala pa bodo tudi na letošnjem Kongresu podjetnikov
ter tako imela edinstveno priložnost za mreženje z najboljšimi slovenskimi podjetniki.

Projekt Miss Slovenije se od drugih razlikuje tudi po tem, da imajo vse njegove aktivnosti in dogodki svoj namen in vsebino.

Ker nam ni vseeno tudi za naravo, smo letošnji polfinalni prireditvi dodali ekološko noto.
Namesto v klasičnih večernih oblekah, se bodo polfinalistke v zadnjem izhodu predstavile v eko oblekah, ki so jih izdelale same. Uporabile so odpadne materiale poslovnega partnerja podjetja Tosama in se tako predstavile tudi na bolj oseben, umetniški način.

Vseh šestindvajset deklet je pri ustvarjanju pokazalo veliko spretnosti in domišljije, obiskovalci prireditve so imeli priložnost videti zelo izvirne in kreativne toalete. Dekleta so dokazala, da se da prekrasno modno kreacijo narediti tudi z reciklažo nevsakdanjih materialov – celo iz takšnih, ki so sicer namenjeni osebni higieni ali medicinski oskrbi. Komisija sodelavcev iz podjetja, na čelu z direktorico Mojco Šimnic Šolinc, je za najlepšo in najbolj izvirno razglasila kreacijo Špele Alič.

FOTO: Grega Eržen / Studio Solis

Name:
Email:
Subject:
Message:
x

Aktualno

Postani del zgodbe tudi ti!

Prijavi se zdaj!