Projekti

Projekt Miss Slovenije se zastavlja z novimi ciliji in v ospredje se postavlja Slovenija, slovenski izdelki, slovenski pokrovitelji, slovenski oblikovalci, domači glasbeniki, avtorji, slovensko podjetništvo, sam slovenski turizem... Določene blagovne znamke, ki so v projektu, bodo slovenska podjetja torej slovenske blagovne znamke, katerih predstavnica je Miss Slovenije. Vse kar pri lepotnem tekmovanju šteje je vsebina. Ne zgolj lepota, ki je le nekaj procentov celega projekta. Sama lepota ne šteje nič, če ji s projektom ne damo vsebine.

Uradna predstavitev polfinalistk projekta Miss Slovenije

V Marini Portorož uradna predstavitev polfinalistk

13 marec 2019
Uradna predstavitev polfinalistk projekta Miss Slovenije

Podpirajmo slovensko in podprimo Slovenijo je slogan pod katerim deluje in dopolnjuje svojo vsebino projekt Miss Slovenije. S povezovanjem in predstavljanjem slovenskih podjetij, turizma, umetnikov, športnikov ter naše naravne in kulturne dediščine narod spodbuja k povezovanju, medsebojni pomoči, sodelovanju in podpiranju domačega. Prav slednje pa bodo izpostavile tudi letošnje polfinalistke.

Marina Portorož, bo letošnjim polfinalistkam ponudila izjemno priložnost. Kandidatke se bodo lahko izkazale kot ambasadorke navtičnega sejma Nautica Marina Portorož, International boat, beauty and luxury show. Težko pričakovan pravi spomladanski spektakel, ki se bo odvijal v Marini Portorož od 16. do 19. maja, se bo letos prvič predstavil z bogatim vsebinskim navtičnim programom.


Sodelujuči partnerji projekta:
Pričeske dekletom ureja profesionalna ekipa salona SpaSpace iz Celja, z ličili pa lepoto deklet poudarja ekipa vizažistk Suzana Knezar in Sergeja Kržan, ki ju vodi uradna vizažistka projekta Mateja Kavčnik.

Dekletom, ki sodelujejo pri projektu Miss Slovenije, pa se pot ne konča na finalni prireditvi. To dokazujejo lanske kandidatke Flavija Bornšek in Pia Šoško, ki letos pridno pomagata pri organizaciji izbora Miss Slovenije ter Melisa Hrapič Cvetko, kateri je lastnica licence podala naziv Miss Eko Slovenije.


Svetovno uspešno podjetje Dewesoft bo izobrazilo polfinalistke na področju podjetništva in jim nudilo pomoč pri oblikovanju in uresničevanju lastnih poslovnih vizij.
Miss Slovenije bo prav tako izobrazil poslovni partner projekta, podjetje Essentiq, ki izdeluje visoko kakovostne naravne in ekološke izdelke. Za področje zdrave prehrane, prehranskih dopolnilih in načina življenja bodo poskrbeli v podjetju Carso. O zelenih energijah pa bo kandidatke poučil Kronoterm, vsem znan slovenski proizvajalec varčnih toplotnih črpalk.

 

Foto: Studio Solis/Grega Eržen

Name:
Email:
Subject:
Message:
x

Kontakt

Instagram

info@missslovenije.si

Aktualno

Dekleta, ali vas zanima nepozabna življenjska izkušnja?

Prijavi se zdaj!