Projekti

Projekt Miss Slovenije se zastavlja z novimi ciliji in v ospredje se postavlja Slovenija, slovenski izdelki, slovenski pokrovitelji, slovenski oblikovalci, domači glasbeniki, avtorji, slovensko podjetništvo, sam slovenski turizem... Določene blagovne znamke, ki so v projektu, bodo slovenska podjetja torej slovenske blagovne znamke, katerih predstavnica je Miss Slovenije. Vse kar pri lepotnem tekmovanju šteje je vsebina. Ne zgolj lepota, ki je le nekaj procentov celega projekta. Sama lepota ne šteje nič, če ji s projektom ne damo vsebine.

Obiskale priznano oblikovalko Nancy Aljančič

Oblikovanje kopalk za finalni izbor Miss Slovenije 2018

29 avgust 2018
Obiskale priznano oblikovalko Nancy Aljančič

»Projekt Miss Slovenije daje veliko prednost domačim ustvarjalcem in sem zagotovo spada tudi podjetje Nancy Aljančič, ki izdeluje kopalke znamke Nancy beachwear že od leta 1991,« je povedala lastnica licence Miss Slovenije Jelka Verk.

V podjetju Nancy je etičnost poslovanja zelo pomembna, zato kopalke že od samih začetkov z ljubeznijo izdelujejo v Sloveniji. Uporabljajo le blago in okraske, ki so izdelani v Evropski uniji in se ponašajo s certifikati Oeko-Tex Standard 100, ki zagotavljajo, da ne vsebujejo zdravju škodljivih snovi. Pomembno jim je namreč, da šivilje in krojilke v podjetju delajo v zdravju prijaznih delovnih razmerah, kupci pa dobijo izdelke, ki so prijazni do njihovega zdravja. Za finale projekta Miss Slovenije bodo tudi letos oblikovane prav posebne kopalke, ki bodo še posebej izpostavile unikatno edinstvenost dela kreatorke.

Foto: Grega Eržen / Studio Solis

Name:
Email:
Subject:
Message:
x

Kontakt

Instagram

info@missslovenije.si

Aktualno

Dekleta, ali vas zanima nepozabna življenjska izkušnja?

Prijavi se zdaj!