Projekti

Projekt Miss Slovenije se zastavlja z novimi ciliji in v ospredje se postavlja Slovenija, slovenski izdelki, slovenski pokrovitelji, slovenski oblikovalci, domači glasbeniki, avtorji, slovensko podjetništvo, sam slovenski turizem... Določene blagovne znamke, ki so v projektu, bodo slovenska podjetja torej slovenske blagovne znamke, katerih predstavnica je Miss Slovenije. Vse kar pri lepotnem tekmovanju šteje je vsebina. Ne zgolj lepota, ki je le nekaj procentov celega projekta. Sama lepota ne šteje nič, če ji s projektom ne damo vsebine.

Na izzivu v Rimskih termah

Kandidatke ospoznavale različna dela

28 avgust 2018
Na izzivu v Rimskih termah

»Finalistke so spoznale delovno okolje zaposlenih in se za en dan preizkusile v različnih vlogah. Spoznale so vloge receptork, se preizkusile kot sobarice in natakarice ter animatorke na bazenih,« je povedala lastnica licence Jelka Verk. Rimske terme so odličen kraj za razvijanje strategij in trendov za uspešno poslovanje in doseganje ciljev tudi projekta Miss Slovenije. Sproščanje v arhitekturno dovršeni celoti treh štirizvezdičnih hotelov, oddih v naravi, sprehod ob energijskih točkah, termalni vrelci, nadstandardne suite, vrhunska kulinarika, toplo gostoljubje, unikatna ponudba velnes medicinskih storitev ni vse, kar vas čaka v Rimskih termah. Prav slednje so spoznale tudi kandidatke letošnjega izbora. Z novimi izzivi, v katerih so spoznale delo zaposlenih, so se preizkusile tudi v osebni rasti.

Foto: Grega Eržen / Studio Solis

Name:
Email:
Subject:
Message:
x

Kontakt

Instagram

info@missslovenije.si

Aktualno

Dekleta, ali vas zanima nepozabna življenjska izkušnja?

Prijavi se zdaj!