Projekti

Projekt Miss Slovenije se zastavlja z novimi ciliji in v ospredje se postavlja Slovenija, slovenski izdelki, slovenski pokrovitelji, slovenski oblikovalci, domači glasbeniki, avtorji, slovensko podjetništvo, sam slovenski turizem... Določene blagovne znamke, ki so v projektu, bodo slovenska podjetja torej slovenske blagovne znamke, katerih predstavnica je Miss Slovenije. Vse kar pri lepotnem tekmovanju šteje je vsebina. Ne zgolj lepota, ki je le nekaj procentov celega projekta. Sama lepota ne šteje nič, če ji s projektom ne damo vsebine.

Znova osvojili najvišji vrh Slovenije!

Finalistke Miss Slovenije 2018 so se povzpele na Triglav

8 avgust 2018
Znova osvojili najvišji vrh Slovenije!

Vzpon na Triglav je letos znova združil tako partnerje projekta kot finalistke Miss Slovenije, ki so skupaj povezali vse segmente slovenske zgodbe. Vzpon na Triglav je za finalistke le ena izmed mnogih preizkušenj na poti do naziva Miss Slovenije. Namen, zdaj že druge, tovrstne odprave pa je predvsem povezovanje slovenskih podjetij s ciljem ustvarjanja novih poslovnih priložnosti in inovativnih projektov.
»Letos smo se povzpeli na Triglav predvsem z namenom, da bi Slovence vzpodbudili k sodelovanju in pomoči drug drugemu, saj smo le na ta način lahko konkurenčni in močnejši v konkurenci drugih držav po svetu«, je na vrhu Triglava poudarila Maja Zupan, aktualna Miss Slovenije in obraz modne kolekcije Alpina. Podjetje Alpina že drugo sezono sodeluje v projektu Miss Slovenije, tudi na področju razvoja modne obutve. Obutev Alpina, ki jo že več kot sedemdeset let nosijo zadovoljni uporabniki doma in po svetu, je prva in edina izbira finalistk miss Slovenije 2018. Poleg žirovske Alpine je v zgodbo Miss Slovenije že drugo sezono zelo aktivno vpletena tudi Tosama, eno redkih slovenskih podjetji s proizvodnjo izdelkov, ki so namenjeni prav ženskam. Na Triglav so se podali še skupina Stroka.si, Iglu šport, ki je prispeval čelade in čelne svetilke, podjetje Carso...
Gorska vodnika Dušan in Nataša Grabnar sta poskrbela za varnost na poti celotne več kot 45-članske ekipe, Matic Vizjak s Kmetije Vizjak pa je za udeležene pripravil slovenski zajtrk.
Velika odprava projekta Miss Slovenije je na Triglavu zagotovo pustila svoj pečat. Največjega pomena pa so nove poslovne ideje in načrti, ki so jih člani skoraj 50-članske odprave skovali za v prihodnje.

Name:
Email:
Subject:
Message:
x

Kontakt

Instagram

info@missslovenije.si

Aktualno

Dekleta, ali vas zanima nepozabna življenjska izkušnja?

Prijavi se zdaj!